متین معارفی

متین معارفی

matin moarefi=matin2hanjareh

منوي اصلي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 257
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 2


متین معارفی در فیسبوک جواب به چند سوال

 درود بر همگی شما عزیزانم ... هم.نطور که قول داده بودم تو این پست سوالات شما رو پاسخ خواهم داد...

سوالات مشابهی بوده که بصورت کلی جواب میدم ...
در مورد اینکه با بعضی از تنظیم کنندگان چرا کارنمی کنم دلیل خاصی نداره اما با همه رفیق هستیم اما تو مساول کاری آبمون تویه جوب نرفته... معمولآ آهنگها رو خودم درست میکنم وبیشتر شعرهارو خودم میگم بله تو زندگی عاشق هم بودم مثل هر آدمه دیگه ای ... ازدواج نکردم بچ...ه ندارم ... تو کلیپ عینک میزنم فقط واسه فرم موزیک ویدئو ...
تو ایران زندگی می کنم اصالتآ مشهدی هستم متولد کرج هستم 1365/6/13 در بیمارستان کمالی کرج ... با خوانندهای دیگه هم فیت میدیم بزودی جهانی هم کار خواهیم کرد به زبان عربی کردی انگلیسی در آینده می خونم... پروفایل شخصی نداریم اما بزودی خواهیم ساخت و اعلام خواهیم کرد و شاید قسمت مسیج همین پیج رو فعال کنیم...
این پیج فیک نیست چون در ویدئوها تبلیغش شده ... ریشم رو زدم چون شرایط مناسب نیست ... همینجوریشم در خیابان مشکل دارم...
رپ خونه خوب پیدا کنم فیت قدرتمنی هم خواهم داد... رامتین ازدواج کرده ... اهنگ مهمونی فعۀا آماده نیست ... موزیک ویدئو تصمیم داره روش کار میشه ... آلبوم سرطان هم بزودی میاد ... منبع درآمدی ندارم وضعم از همه شماها هم معمولی تره ... جواب ندادن به ایمیلها رو ببخشید درگیریم به شدت ... طرفدار تیم ملی هستم .... عزیزانی که از نقاط مختلف برای این بنده حقیر میان باید حتمآ قبلش هماهنگیهای لازم رو بکنن چطور اعتماد می کنن واقعآ به حرف دیگران....
کنسرت که واق,ا تو ایران نمیشه انجام داد وگرنه من از خدامه ... بنده پشت تلفن به هیچ عنوان نمی خونم اگه کسی گفته منم دروغ بوده عزیزان هوشیار باشند ... بنده وسعت ارتباطاتم بسیار پایین هست تقریبآ صفر می باشد ... تا انجایی که بشه از وبلاگداران و کسانی که زحمت میکشن حمایت می کنم میزان تحصیلت هم دیپلم هیت اون هم از نوع ناقص .... شماره هم که واقعآ غیر ممکن هستش چون خط بنده تقریبآ 20 روز یک بار عوض میشود .... باور کنید چشمم درد گرفت امیدوارم جواب سوالاتون رو گرفته باشید دوستتون دارم بی انداره 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: mohamad bagher تاريخ: سه شنبه 4 تير 1392برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

مخ من تعطیله روشنه بافیتیله از همون لحظه که وبلاگ زده داره ازحال میره

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to mb2hghanbari.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com

Nowshahr chalus 0191